090107

Puh.. Har pluggat körkortsteori hela dagen idag. De är så mycket som man ska lära sig och jag tycker själv inte att jag har så mycket tid på mig att lära mig allt eftersom jag vill ha körkortet tills jag fyller 19 ( Jag vet - ett år försenad ).
Jag har också vart ute och kört en liten sväng med pappa idag och det gick hyvsat bra. =)

Tänk vilken känska sen när man får körkortet - längtar! =)
Har ni körkort än?

kitty



Imorgon börjar skolan och det känns knappt som vi haft något lov än.
Har inte alls hunnit med det jag hade planerat innan lovet.
Har så mycket prov nu efter lovet... Suck!

Men nu ska jag iallafall avsluta lovet med pankakor. Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0