Tyskland

Ja, som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett tag nu ( och jag vet inte om jag ska fortsätta nu heller) men min lilla Sandra har tvingat mig till ett inlägg. Så tänkte skriva lite om min Tysklandsresa med skolan.

Det var en måndag till fredags resa och den var ganska okej. Det var kul att se alla saker vi var och kollade på men en del av sällskapet var kanske inte det bästa. Jag kände mig utanför ganska mycket, så fanns ju många tillfällen under resan som jag önskade att jag inte hade åkt med. Klarar inte alltid av att vara femte hjulet! Sen att den personen som främst stod för att det blev så inte heller fattar det utan bara skiter i det eller skyller på andra gör inte saken bättre för jag trodde verkligen jag visste vart jag hade henne, men tydligen inte..=(

Men nu ska vi inte haka upp oss på allt det tråkiga, de sevärdigheter vi var på va några slott i Potsdam utanför Berlin, vilka var väldigt fina men det var nog ändå det tråkigaste att se på. En av dagarna fick vi en stadsrundtur med buss och shit vad man lärde sig saker då. Det va jätte kul.
Den sista dagen var vi och kolla på ett koncentrationsläger det var intressant, läskigt men samtidigt overkligt - man kunde inte riktigt förstå allt det som hade skett där.

Detta var min första utlandsresa, den var okej som sagt. Men jag hoppas min nästa blir iaf lite bättre..

Hela gruppen!

Kommentarer
Postat av: sandra

Nästa gång kan vi åka tsm gumman! <3

2009-06-04 @ 11:58:22
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: rebecca

hihi jag hittade hit ;)frääckt, fortsätt blogga, de tycker jag :D skulle jag med göra om jag hade kamera, vore ju lite roligare :)

2009-06-05 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0