Lång morgon..

Hejsan svejsan! =) Fan vad jag är pigg eller.. Och då blir ju saken inte bättre av att ja inte har en anning om vad jag ska göra, bussen går om en halvtimme och jag är redan klar har till och med hunnit ringa Hjerpe och snackat lite.
Men i varje fall, idag kommer jag hem runt fem eftersom jag har körlektion hela eftermiddagen - hoppas de går som jag vill. =P  Vid sex ska jag vara hos Tompis och gratta honom. Det blir stressigt där imellan.
Men ska i alla fall försöka kasta upp ett inlägg innan jag drar igen, annars kommer det upp ett efter att jag har kommit hem igen! =)
Vi ses sen då! Puss

Kommentarer
Postat av: linda

bra sanna, du är på topp!

2009-03-11 @ 09:46:08
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0